2010. december 5., vasárnap

#5

Újra egy Jeremy=Csilla alkotás. Ezúttal Damon-ről szól! *-* Annyira jó, hogy huh! *-* Imádlak tee öcsi! :D

Szívááás...


Szerettem egyszer,
szerettem kétszer,
S nem maradt más
mint egy ócska ékszer
S ha az éjszakának vége
már nem égsz el...

A tested ép marad,
szexi, fiatal, izmos,
Minden nő az ágyadban
Ez szinte biztos...
De hogy ki az aki igazán
úgy tényleg szeret,
A válasz biztos sosem lehet.

Legalábbis én nem tudom
Ha te rájöttél már
Lehetsz a mentorom...
Iszom a szavaid,
Eskü figyelek,
De ha nem tudsz semmit
Ne játszd az agyad hülye gyerek...

Kicsit nyers a stílusom...
Mi van zavar?
Ha más kell neked
Húzz el a Níluson
Majd egy pálma levél
megvigasztal...

Én meg itt maradok kettesben
Veled, te aranyszínű gyönyörű
Kívánlak a nap minden órájában
Hogy agyam tompítsad
mámoros boldogságban...
Te vagy az ki egyedül vígasztal
Drága whiskym, angyali ital...

Naa látod erről beszéltem
Egyedül vagyok a világ szívében,
Ha szükségem van valakire
hátatfordítanak,
de ha feléjük repül a nyíl
magukhoz rántaknak...

Aztán meg leszarnak...
„Jól meg lesz ez magának-gondolják-
Nőcsávász az, érti a dolgát...”
Na itt a bibi édesem...
én már nem csak a testet keresem
A lélek, a szerelem, igazi érzelem...
Ez az amire vágyok,
De ugyan már...mit töröm magam
Az élet egy jól sikerült átok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése